Jij bent goed in wat je doet. Je laat jouw klanten floreren en groeien. Je hebt al veel mensen mogen inspireren en successen laten behalen met jouw aanpak. Jouw kennis en skills zijn heel waardevol. Maar je merkt ook dat de ruimte in je week wat krap wordt. Je werkt hard en veel. Je wil het beste voor je klanten, maar je wil ook je eigen energie hoog houden en vrijheid ervaren in jouw business.
Tegelijk wil je je expertstatus vergroten. Je kennis met nog veel meer mensen delen. Je ziet kansen en mogelijkheden voor het maken van een eigen kennisproduct als aanvulling op je aanbod. Je wil iets ontwikkelen dat echt aansluit bij jouw deelnemers en verandering veroorzaakt.
Maar..
- Je hebt nog niet concreet wat je precies wil gaan aanbieden en je vindt het lastig om hier goede keuzes in te maken.
- Je vindt het lastig om de ‘wat’ en de ‘hoe’ van je kennisproduct te bepalen.
- Je weet nu wat je te vertellen hebt maar loopt vast in het opbouwen en ontwerpen van een kennisproduct dat ook 100% past bij jou en jouw business.
- je weet dat je op de juiste weg zit, maar de puzzelstukjes moeten nog in elkaar klikken.
- Je hebt veel informatie en kennis om te delen maar je mist de vertaalslag om dit ook inspirerend en gedoseerd over te brengen op je deelnemers.
- Je weet niet precies welke inhoud in je programma moet en waar en wanneer je video’s, beeld of opdrachten gebruikt.
- Je wil je deelnemers niet overspoelen met al jouw inhoud maar ook niet te weinig waarde bieden.
- je weet gewoon niet zo goed waar te beginnen.
- je mist nog focus en de helderheid.
- Je zoekt structuur en begeleiding zodat jij je alleen maar hoeft te focussen op jouw waardevolle inhoud.
Jij
- wil je klanten en deelnemers laten groeien.
- wil je kennis omzetten in een kennisproduct met impact.
- wil een didactisch sterk kennisproduct waarmee je echte verandering en impact creëert bij je deelnemers.
- wil een kennisproduct maken dat stevig in elkaar zit en precies goed is qua variatie, duur, inhoud, opbouw en beleving.
- wil je kennis gedoseerd en in logische volgorde aanbieden.
- wil dat je kennisproduct klopt tot in de details.
- wil dat je deelnemers successen ervaren en behalen.
- wil inspirerende teksten die aanzetten tot actie.
- wil video’s, beeld en presentaties, opdrachten die het brein prikkelen.
- Je wil dat jouw inhoud motiveert en impact maakt.
- Je wil dat jouw deelnemers enthousiast worden van jouw inhoud en dat het aanzet tot creatie in plaats van consumptie.
- Je wil dat je deelnemers betekenis kunnen geven aan jouw inhoud.
- Je wil dat je deelnemers jouw inhoud eigen maken en toepassen in hun praktijk.
- Je wil je kennisproduct in één keer kloppend neerzetten.
- Een duurzaam product dat helemaal bij jou en je business past.
- En je wil jouw unieke stempel drukken op je kennisproduct.
- Je zoekt structuur en begeleiding zodat jij je alleen maar hoeft te focussen op het omzetten van jouw waardevolle kennis
“An investment in knowledge pays the best interest “
Wat zou het voor jou betekenen als jij nog meer mensen kan bereiken met jouw kennis en expertise, zonder dat je daar harder of meer voor hoeft te werken?
Wat als je een (online) kennisproduct of meerdere kennisproducten aan jouw aanbod toe kan voegen die enorme impact maken op je bedrijf, omdat het volledig past bij jou en jouw klanten.
Een kennisproduct met enorme IMPACT op je deelnemers omdat het klopt tot in de detail.
Wat als je een helder stappenplan zou hebben om daar te komen?
Zodat jij zeker weet dat jouw training, workshop, cursus of online programma hebt dat stevig in elkaar zit en precies klopt qua opbouw, structuur, duur, inhoud en energie.
En wat zou het betekenen als ik je begeleid?
Zodat jij je kan focussen op jouw waardevolle inhoud. en zo een waardevolle aanvulling kan ontwikkelen op jou aanbod.

Hi, ik ben Temon. Trainingsexpert en trainingscoach. En met een studie onderwijskunde en ruim 17 jaar ervaring in trainingen geven, trainingen ontwikkelen en andere trainers coachen en opleiden, weet ik als geen ander waar een goed kennisproduct (of dat nu een korte workshop is, een training, een complete cursus of een online programma) aan moet voldoen om échte impact te maken op de deelnemers!
Ik wil dat trainers, coaches en andere inhoudsexperts echte verandering creëren bij hun deelnemers. Kennisproducten ontwikkelen met een enorm leerrendement voor de deelnemers. Didactisch sterke, professionele producten met echte impact op de deelnemers en zo dus ook echte impact op hun bedrijf.

En dat is precies waarom ik mijn IMPACT methode heb ontwikkeld.

Met de stappen uit mijn IMPACT methode ontwikkel je een kennisproduct waar jij voor de volle 100% achter staat die impact heeft op jouw totale aanbod en jouw waarde; jouw business. Een kennisproduct dat mega impact heeft bij jouw deelnemers.
Samen met mijn klanten heb ik het proces van het ontwikkelen van een sterk kennisproduct met impact, steeds verder verbeterd en verfijnd. En zo is de IMPACT-methode ontstaan. In 6 fases van idee naar je concrete uitgewerkt (online) training of programma met échte IMPACT.